Η Επιτροπή Περιοχής Δυτικής Μακεδονίας του ΚΚΕ θα πραγματοποιήσει εκδήλωση, με σκοπό να τιμήσει τους μαχητές και τις μαχήτριες του ΔΣΕ, στο Μάλι-Μάδι (2χλμ πριν την Ιεροπηγή), την Κυριακή 21/9/2014 στις 11:00 το πρωί.
Ομιλιτής θα είναι ο Μιχάλης Καραμπατζιάς, μέλος του Γραφείου της ΕΠ Δυτ Μακεδονίας.
Μετά θα ακολουθήσει λαϊκό γλέντι στο Δενδροχώρι, στις 12:30 το μεσημέρι.
από info@orizontespress.com (orizontespress)
μέσω Τοπικα - OrizontesPress - Ειδήσεις του νομού Καστοριάς, Αθλητικά, Τοπικά Νέα, Απόψεις , Μικρές Αγγελίες - OrizontesPress - Ειδήσεις του νομού Καστοριάς, Αθλητικά, Τοπικά Νέα, Απόψεις , Μικρές Αγγελίες
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου