ΤΕΤΑΡΤΗ 17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΣΤΙΣ 7:30 μμ ΣΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Ν. Γρεβενών
Απευθυνόμαστε σε κάθε έναν που βρίσκεται ήδη στην ανεργία, που ψάχνει να βρει μεροκάματο με το δίκαννο, στους απολυμένους, στους εργαζόμενους που βρίσκονται με το ένα πόδι εκτός παραγωγής, στους εργαζόμενους των προγραμμάτων απασχόλησης.
από info@greveniotis.gr (Super User)
μέσω γρεβενά
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου