Το Σάββατο 30 Μαρτίου 20.30-21.30, σβήνουμε τα φώτα για μια ώρα και συνδεόμαστε με τη φύση που σήμερα μας έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ.Δείτε τη Συνέχεια...»
Πηγή
Το Σάββατο 30 Μαρτίου 20.30-21.30, σβήνουμε τα φώτα για μια ώρα και συνδεόμαστε με τη φύση που σήμερα μας έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου