Νέο πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης κατοικίας με επιδότηση, το γνωστό «Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον», θα ξεκινήσει τον Απρίλιο.Η ανακοίνωση έγινε από τον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργο Σταθάκη, σε εκδήλωση της Ελληνικής Ένωσης Αλουμινίου. Όπως είπε, το πρόγραμμα θα προκηρυχθεί μόλις υπάρξει συμφωνία με τις τράπεζες.
Δείτε τη Συνέχεια...»
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου