Το Εργατικό Κέντρο Φλώρινας στα πλαίσια του εορτασμού της Εργατικής Πρωτομαγιάς, καθώς και της συμπλήρωσης των 75 ετών από την ίδρυση του, πραγματοποίησε εκδήλωση στην κεντρική πλατεία της Φλώρινας χθες, Κυριακή 8 Μαΐου.
Την εκδήλωση τίμησαν αρκετοί φορείς της Π.Ε. Φλώρινας όπου κατάθεσαν στεφάνια και απηύθυναν αγωνιστικούς χαιρετισμούς για την ήμερα της εργατικής πρωτομαγιάς.
Στην εκδήλωση πραγματοποίησε και συναυλία το Ωδείο Φλώρινας.
Την εκδήλωση τίμησαν αρκετοί φορείς της Π.Ε. Φλώρινας όπου κατάθεσαν στεφάνια και απηύθυναν αγωνιστικούς χαιρετισμούς για την ήμερα της εργατικής πρωτομαγιάς.
Στην εκδήλωση πραγματοποίησε και συναυλία το Ωδείο Φλώρινας.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου