Την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015 ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ.κ. Δαβίδ ανταποκρινόμενος στο αίτημα των Διευθυντών, του Συλλόγου Διδασκόντων και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων , επισκέφτηκε το σχολείο προκειμένου να παραστεί στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας των σχολείων.
Μετά τον σύντομο χαιρετισμό από τον Δ/ντή...
από info@greveniotis.gr (Super User)
μέσω γρεβενά
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου