Ανοιχτά άφησε όλα τα ενδεχόμενα ο ανεξάρτητος βουλευτής Γιώργος Κασαπίδης μιλώντας στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ 90,1 και τον Σεραφείμ Κοτρώτσο.
“Περιμένω να δω το πρόσωπο που θα προταθεί αλλά δεν νιώθω ικανοποιημένος από αυτούς που δεν προσπάθησαν να υπάρξει συναίνεση στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας “. “Εάν ήταν ο Κώστας Καραμανλής, εγώ θα τον ψήφιζα” πρόσθεσε ο ανεξάρτητος βουλευτής προσθέτοντας παράλληλα “Δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω, θέλω να δω ως και τις λεπτομέρειες αυτής της διαδικασίας και μετά θα δω τι θα κάνω“.
από kozan
μέσω Kozan.gr : Καθημερινή ενημέρωση για την κοζάνη -- Κοζάνης Κοζανη kozani kozanh kozanhs KOZANI Πτολεμαίδα, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ » Επικαιρότητα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου