ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

Αποκρατικοποίηση ΔΕΗ μέσα στο 2015 ζητεί η τρόικα

dei Την επίσπευση της αποκρατικοποίησης της ΔΕΗ εντός του 2015 φέρεται να έχει ζητήσει η τρόικα, στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων που βρίσκονται σε εξέλιξη για την οριστικοποίηση των αλλαγών και των μεταβατικών μέτρων στη χονδρεμπορική αγορά του ηλεκτρισμού. Σύμφωνα με το επιχείρημα των δανειστών μόνο το πρόγραμμα πώλησης μπορεί να διασφαλίσει το ουσιαστικό άνοιγμα της αγοράς.


Όπως έχει γίνει γνωστό και αποκάλυψε το EnergyPress οι δανειστές έχουν εκφράσει ανοιχτά τις ενστάσεις τους σε συγκεκριμένες πτυχές των μεταβατικών μέτρων τόσο σε σχέση με τις δημοπρασίες ΝΟΜΕ όσο και σε σχέση με τα νέα ΑΔΙ. Η απάντηση που φέρονται να έχουν δώσει οι δανειστές στο πλαίσιο της διαπραγμάτευσης για τα μεταβατικά μέτρα, είναι ότι είναι προτιμότερη η ταχύτερη δυνατή ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, αντί των μεταβατικών ρυθμίσεων, προκειμένου να ανοίξει η αγορά.


Στον αντίποδα βεβαίως, η πώληση της μικρής ΔΕΗ, εμφανίζει αρκετά προβλήματα και είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί ο σύμβουλος που θα αναλάβει την απόσχιση της νέας εταιρείας που θα τεθεί προς πώληση. Σε κάθε περίπτωση η υπόθεση της ΔΕΗ, αποτελεί το δυσκολότερο εγχείρημα αποκρατικοποίησης, το οποίο συναρτάται άμεσα με τις ευρύτερες πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις.


Πέρα από το γεγονός ότι η συνέχιση της αποκρατικοποίησης συναρτάται με τη συνέχιση της θητείας της σημερινής κυβέρνησης, συνολικά η πορεία της ΔΕΗ συναρτάται άμεσα με το οικονομικό κλίμα της χώρας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επηρεάζεται το επενδυτικό ενδιαφέρον αλλά και το τίμημα το οποίο θα προσφερθεί στο πλαίσιο της τριπλής αποκρατικοποίησης στον τομέα του ηλεκτρισμού.


Υπό το πρίσμα αυτό, οι πιέσεις που ασκούνται από την πλευρά των δανειστών επαναφέρουν στο προσκήνιο να υπάρξει μια παράλληλη πορεία ή ακόμη και να προηγηθεί χρονικά η διάθεση του 17% σε στρατηγικό επενδυτή της μητρικής εταιρείας.


Υπενθυμίζεται ότι η αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ ξεκινά από την πώληση του 66% της θυγατρικής της ΔΕΗ που διαχειρίζεται το δίκτυο μεταφοράς, του ΑΔΜΗΕ. Με βάση το αρχικό χρονοδιάγραμμα, θα ακολουθήσει η πώληση της μικρής ΔΕΗ στην οποία θα εισφερθεί το 30% του παραγωγικού δυναμικού της εταιρείας που θα περιλαμβάνει λιγνίτες, υδροηλεκτρικά, φυσικό αέριο, ορυχεία αλλά και πελατολόγιο στη λιανική και τελευταία θα είναι η πώληση του 17%. Ωστόσο με βάση τα νέα δεδομένα που έχουν ανακύψει δεν αποκλείεται να τρέξουν παράλληλα οι δύο τελευταίες διαδικασίες (μικρή ΔΕΗ, 17%). Αυτό όμως, όπως ξεκαθαρίζουν αρμόδιες πηγές δεν είναι το επικρατέστερο σενάριο και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να προχωρήσει εάν προηγουμένως δεν έχει ολοκληρωθεί η απόσχιση της λεγόμενης μικρής ΔΕΗ.a




από kozan

μέσω Kozan.gr : Καθημερινή ενημέρωση για την κοζάνη -- Κοζάνης Κοζανη kozani kozanh kozanhs KOZANI Πτολεμαίδα, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ » Επικαιρότητα
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - Ανώνυμος

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video