Υπογράφηκε η σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης και του Δήμου Φλώρινας για την αναβάθμιση των υποδομών του μεθοριακού σταθμού της Νίκης.
Η παραπάνω σύμβαση, η οποία υπογράφηκε από τον Υπουργό Μακεδονίας- Θράκης κ. Γιώργο Ορφανό και το Δήμαρχο Φλώρινας κ. Γιάννη Βοσκόπουλο, αποτελεί μέρος της συνολικής σύμβασης με προϋπολογισμό 525.000 ευρώ και προβλέπει την ανάδειξη των υποδομών των μεθοριακών σταθμών Προμαχώνα, Κήπων, Ορμενίου, Καστανεών, Κυπρίνου και Νίκης.
« Είναι και καλλωπιστικό και για μεγαλύτερη ασφάλεια. Και μάλιστα υπήρχαν και άλλες λειτουργικές ελλείψεις. Όπως είπε και ο κ. Υπουργός, θα υπάρξει και δεύτερη σύμβαση, που θα συμπληρωθούν καινούρια στοιχεία, τα οποία θα αφορούν και στη μεγαλύτερη ακόμα ασφάλεια των ανθρώπων, οι οποίοι εισέρχονται από το εξωτερικό».
Η παραπάνω σύμβαση, η οποία υπογράφηκε από τον Υπουργό Μακεδονίας- Θράκης κ. Γιώργο Ορφανό και το Δήμαρχο Φλώρινας κ. Γιάννη Βοσκόπουλο, αποτελεί μέρος της συνολικής σύμβασης με προϋπολογισμό 525.000 ευρώ και προβλέπει την ανάδειξη των υποδομών των μεθοριακών σταθμών Προμαχώνα, Κήπων, Ορμενίου, Καστανεών, Κυπρίνου και Νίκης.
« Είναι και καλλωπιστικό και για μεγαλύτερη ασφάλεια. Και μάλιστα υπήρχαν και άλλες λειτουργικές ελλείψεις. Όπως είπε και ο κ. Υπουργός, θα υπάρξει και δεύτερη σύμβαση, που θα συμπληρωθούν καινούρια στοιχεία, τα οποία θα αφορούν και στη μεγαλύτερη ακόμα ασφάλεια των ανθρώπων, οι οποίοι εισέρχονται από το εξωτερικό».
από ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ
μέσω ΝΕΑ ΦΛΩΡΙΝΑ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου