ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ. ΚΑΙ... ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ!

«Παγίδες» στην αγορά κέντρων ξένων γλωσσών ~ Επισημαίνει ο σύλλογος PALSO

palso Παραπλανητικά δώρα με κάθε εγγραφή, σύμπτυξη του χρόνου σπουδών αλλά και μαθήματα κατ’ οίκον από παράνομους οικοδιδασκάλους, είναι ορισμένες από τις «παγίδες» από τις οποίες καλούνται να ξεφύγουν οι γονείς, αυτή την περίοδο, οπότε και επιλέγουν το κέντρο ξένης γλώσσας που θα εγγράψουν τα παιδιά τους.



Παραπλανητική διαφήμιση


Υπ’ αριθμόν ένα ζήτημα, που έχει απασχολήσει και τις δικαστικές αρχές είναι το ζήτημα της παραπλανητικής διαφήμισης. Προσφορά δωρεάν μαθημάτων, δωρεάν δεύτερης γλώσσας, δωρεάν βιβλίων, laptop, tablet ποδηλάτων, όχι για κοινωνικούς λόγους, όπως οι τυχόν εκπτώσεις σε άνεργους, πολύτεκνους, ορφανά κλπ., αλλά με στόχο να προσελκύσουν μαθητές παγιδεύουν τον γονέα με μία προσφορά η οποία συχνά καταλήγει να τον επιβαρύνει με ακριβότερα δίδακτρα, επιτυγχάνοντας έτσι το αντίθετο αποτέλεσμα. Η πρακτική αυτή είναι απαράδεκτη.


«Το πρώτο κριτήριο επιλογής ενός ΚΞΓ δεν πρέπει να είναι η τιμή, το δώρο ή οι δωρεάν παροχές αλλά οι παρεχόμενες υπηρεσίες, το επίπεδο σπουδών, π.χ. οπτικοακουστικά μέσα, αριθμός μαθητών ανά τμήμα, μαθησιακό περιβάλλον και μαθησιακοί στόχοι.


Ενημερώνουμε τους γονείς ότι η πλειοψηφία των ΚΞΓ PALSO παίρνοντας υπόψη τις οικονομικές δυσκολίες που βιώνουν οι συμπολίτες μας έχει μειώσει τα δίδακτρα από την αρχή της κρίσης και όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει κάνει καμία αύξηση και παρέχει εκπτώσεις σε άνεργους, πολύτεκνους, αδέρφια, ορφανά και γενικότερα σε συμπολίτες μας που δυσκολεύονται να μορφώσουν τα παιδιά τους, παρόλα αυτά η ποιότητα σπουδών παραμένει ακέραια.


Μία ακόμη… παγίδα, είναι αυτή των Κέντρων Ξένων Γλωσσών που υπόσχονται απόκτηση πτυχίου σε πέντε αντί σε οκτώ χρόνια. Σε αυτά τα προγράμματα έχει συμπτυχθεί σε τέτοιο βαθμό η διδακτέα ύλη, με συνέπεια να παραλείπονται ουσιαστικά στάδια της εκπαιδευτικής διαδικασίας ή ακόμα της ίδιας της ύλης, με αποτέλεσμα ο μαθητής – ακόμα και στην περίπτωση που θα πάρει το πτυχίο – να του είναι αδύνατο να κάνει σωστή χρήση της γλώσσας στην καθημερινότητά του. Να υπογραμμίσουμε ότι η συντόμευση ετών μπορεί να επιτευχθεί με εντατικά θερινά μαθήματα και εφόσον το επίπεδο του μαθητή το επιτρέπει.


Ιδιαίτερα μαθήματα


Πολλοί γονείς επίσης επιλέγουν τη λύση του ιδιαίτερου μαθήματος για το παιδί τους επειδή πιστεύουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα κερδίσουν χρόνο και χρήμα και φυσικά θα αποφύγουν τις μετακινήσεις.


Σας πληροφορούμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία αυτών που παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα ξένων γλωσσών από σπίτι σε σπίτι είναι παράνομοι, καθώς δεν εκδίδουν αποδείξεις, δεν πληρώνουν εισφορές σε ασφαλιστικούς φορείς, δεν γνωρίζει κανείς ποια είναι τα πραγματικά τους προσόντα, ενώ οι περισσότεροι είναι γνωστοί μόνο με το μικρό τους όνομα. Δεν σας προκαλεί εντύπωση ότι ούτε μία αγγελία για ιδιαίτερα στα τζάμια των καταστημάτων ή στις εφημερίδες δεν αναφέρει όνομα;


Συστήνουμε στους γονείς να αποφεύγουν τα παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα για τους επιπλέον λόγους ότι ο μαθητής :



  • διδάσκεται σε φτωχό και μονότονο περιβάλλον χωρίς συμμετοχή σε ομαδικές εργασίες, απαραίτητες στην εκμάθηση της ξένης γλώσσας, αλλά και χωρίς τα σύγχρονα οπτικοακουστικά μέσα που μπορεί να παρέχει ένα οργανωμένο ΚΞΓ (διαδραστικούς πίνακες, Η/Υ,κτλ).

  • δεν κερδίζει ούτε χρήμα ούτε χρόνο τελικά σε ένα περιβάλλον μαθησιακής απομόνωσης, όπου πολλές φορές δεν υπάρχει οργανωμένη ύλη ή οργανωμένο πρόγραμμα και ο καθηγητής του ιδιαίτερου ΔΕΝ δεσμεύεται απέναντι στον γονέα.


Ενώ πιστεύουμε ότι ο μαθητής μαθαίνει καλύτερα στην τάξη ενός ΚΞΓ, τα ΚΞΓ δεν είναι κατά του ιδιαίτερου μαθήματος. Υπάρχουν μαθητές με προβλήματα μάθησης που χρειάζονται το ιδιαίτερο σαν κύριο μάθημα ή σαν ενισχυτική διδασκαλία. Εάν όμως ο μαθητής έχει ανάγκη ιδιαίτερου μαθήματος, θεωρούμε ότι ο καθηγητής θα πρέπει να αναζητηθεί μέσα στους χώρους του αναγνωρισμένου ΚΞΓ. Καλούμε τους γονείς που θα επιλέξουν τον καθηγητή ή την καθηγήτρια του παιδιού τους εκτός ΚΞΓ να ελέγξουν τα στοιχεία του διδάσκοντος.


Η διαφήμιση ιδιαίτερων μαθημάτων στην εφημερίδα δεν ισοδυναμεί με επάρκεια προσόντων διδασκαλίας και κατ’ επέκταση νόμιμη οδό. Ο οικοδιδάσκαλος οφείλει να έχει άδεια διδασκαλίας την οποία υποχρεούται να επιδεικνύει. Οι καθηγητές της δημόσιας εκπαίδευσης δεν επιτρέπεται να παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα. Ο οικοδιδάσκαλος οφείλει να διαθέτει κωδικό άσκησης δραστηριότητας από την αρμόδια ΔΟY και να εκδίδει νόμιμες αποδείξεις. Πέρα από το παράνομο της δραστηριότητας κάποιων ανθρώπων που εμφανίζονται ως έμπειροι καθηγητές καλούμε τους γονείς να δουν το ουσιαστικό. Η δραστηριότητα αυτή μπορεί να είναι και επικίνδυνη. Δεν παίζουμε με την ψυχή των παιδιών μας. Δεν είναι θέμα όγκου γνωστικού , αλλά και τρόπου διδασκαλίας.


Η πρόεδρος


Λουκία Ντέιβιντ




από kozan

μέσω Kozan.gr : Καθημερινή ενημέρωση για την κοζάνη -- Κοζάνης Κοζανη kozani kozanh kozanhs KOZANI Πτολεμαίδα, ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ » Επικαιρότητα
Μοιραστείτε το στο Google Plus

1ki1 news - ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ news Δυτική Μακεδονία

Το 1ki1 News Group είναι πολυσυλλεκτικός διαδικτυακός τόπος που ανανεώνεται συνεχώς, όλο το 24ώρο, όλο τον χρόνο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου



ΜΕΡΙΚΑ ΜΟΝΟ (από τα πρώτα)... ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΘΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΚΑΘΙΕΡΩΣΑΝ ΤΟ 1ki1 news ΣΤΟ ΒΟΡΕΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ 1ki1 news group MMS (modern media services) ME 1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ SITE ΚΑΙ 100 "ΙΔΙΟΚΤΗΤΑ" BLOGS ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ 13 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ!

ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ 1ki1 news ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ (ή όποιο άλλο όνομα της κάθε περιφέρειας).

ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 1ki1 news ΑΓΡΙΝΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 400 ΑΚΟΜΑ BLOGS ΩΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ 1ki1 news!

ΗΔΗ ΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ PROJECT ΠΑΡΑ... ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ GOOGLE ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ BLOGGERS.

1ki1 News Group Video