Ο Σύλλογος Αλληλεγγύης και Εθελοντισμού Γρεβενών <<Ελπίδα>>, καλεί μέλη, φίλους και πολίτες, αύριο Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014 και ώρα 07:30 - 09:30 ημέρα Εορτασμού Σοφίας, Αγάπης, Πίστης και Ελπίδας να παρακολουθήσετε τη Θεία Λειτουργία που θα τελέσει στον Ιερό Ναό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου.
από info@greveniotis.gr (Super User)
μέσω γρεβενά
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου